Pages

Monday 9 September 2013

Testimoni Kelas Asas Blog & Fanpage

Salam Sejahtera...

Saya amat berterima kasih pada Zaila Mohamad kerana tekun dan sabar mengajar saya bagaimana hendak ada blog dan fanpage sendiri. Kelas ini memberi kemudahan secara online dan fleksibel.

Saya pernah mencuba belajar sendiri melalui e-book tapi kadang-kadang bila tidak ada Cikgu yang tunjukan cara-cara yang betul kita berhenti separuh jalan. 
Saya juga pernah ingin mengupah orang untuk buat blog untuk saya.Tapi bila di fikirkan semula lebih baik saya belajar sendiri dengan kos jauh lebih murah.

"Work At Home Mom". Itulah impian saya. Sejak saya belajar kelas asas blog ini, masa saya lebih kepada mencari ilmu bagaimana menambah pengetahuan bagaimana menjana pendapatan dalam bidang blog.
Kelebihan kelas asas blog dan fanpage ini saya dibantu oleh cikgu yang berpengalaman luas dan boleh dihubungi pada bila-bila masa sahaja. Mereka juga akan memberi semangat dan selalu bertanya khabar kepda pelajar-pelajarnya.
Saya rasa memang tidak rugi belajar kelas asas blog dan fanpage ini.





Jika anda berminat nak belajar seperti saya boleh lah ke http://zailabinimdae.blogspot.com/2013/06/diari-wahm-sahm-soho-bina-asas-blog.html

anda akan dibimbing oleh Zaila Mohamad Masayu Ahmad








4 comments:

Copyright to Shahana Sharafaddin
Designed by UMIESUEstudio 2015