Pages

Monday 31 August 2015

Orang Sakit Layan Emosinya Dengan Lembut

Kesakitan boleh berlaku pada bila-bila masa dan pada sesiapa sahaja tanpa diundang. Ia perlu dilalui oleh setiap individu dan tidak ada seorang pun boleh lari darinya.
FAHAMI INI......

ANDAI BAPA YANG SAKIT, APA PERLU DILAKUKAN?...


Bagi seorang bapa yang sakit, dia memerlukan layanan yang sangat rapi. Terpulang kepada jenis penyakit yang dialaminya. Seorang bapa perlu bantuan jika dia tidak dapat bergerak dengan sempurna.
Keresahan dan kegelisahan akan berlaku jika apa yang diingini tidak dapat dicapai, seperti pergi ke tandas dan menunaikan solat.
Apa yang ada dalam pemikirannya adalah penuh dengan "Apa akan terjadi jika..." atau "what happen if" dan "what if".

ANDAI IBU YANG SAKIT, APA PERLU DILAKUKAN?...

Bagi seorang ibu yang sakit, keadaannya juga sama seperti seorang bapa. Seorang ibu mempunyai kerisauan yang amat tinggitentang keadaan anak-anak dan suami berbanding dengan seorang bapa.
Penjagaan bagi seorang ibu hendaklah ditunjukkan dengan layanan yang lembut,manja dan penuh kasih sayang.
Seorang ibu akan sering mengatakan "tak pe la,pegilah balik jaga keluarga kamu. Mak tak pe ni. Mak akan sembuh cepat". Ini adalah kata-kata umpan seperti "kalau kau rasa mak ni penting,jagalah mak sehingga baik dan sihat."

ANDAI ANAK YANG SAKIT, APA PERLU DILAKUKAN?...

Bagi anak yang sakit, dari yang kecil hingga belasan tahun dan juga awal dua puluhan, mereka memerlukan ibunya sebagai orang yang menjaganya.
Walaupun setiap anak-anak itu berbeza, bagi mereka yang lebih dewasa, mereka tidak mahu mendengar kata-kata dalam bentuk nasihat yang menyakitkan hati mereka,

Berilah kedua orang tua kita sesuatu yang perlu mereka rasai....



Terima kasih kerana sudi membaca perkongsian yang hebat ini. Saya doakan kesihatan yang baik untuk anda sekeluarga.

Hubungi saya untuk dapatkan produk Shaklee dan cara pengambilan yang betul dan berkesan.
SMS / Watsapp: 013 - 3913325
Email: shanasharafas@gmail.com
FB page : www.facebook.com/sayasukasihatcergas
COD Shaklee Shah Alam / COD Shaklee Subang Bestari (Seksyen U5) / COD Shaklee Kota Damansara



DAFTAR AHLI SEKARANG!
  • Diskaun sehingga 25% bagi setiap produk
  • Bayaran keahlian serendah RM79, keahlian seumur hidup
TAWARAN HEBAT JIKA DAFTAR AHLI SEKARANG!
  • Diskaun sehingga 25% bagi setiap produk
  • Bayaran keahlian serendah RM79, keahlian seumur hidup 
  • Beli mana-mana produk serendah RM30PERCUMA sebotol Multivitamin Vitalea yang bernilai RM94 (tawaran sah sehingga 31 Oktober 2015)
Pengedar Shalee Shah Alam, Selangor

P/S: Tiada istilah terlewat dalam menjaga kesihatan
PENAFIAN: Segala testimoni / penulisan tentang produk yang dikongsi di lama ini adalah bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau mendiagnosis apa jua jenis penyakit. Pembaca digalakkan untuk mendapatkan nasihat dan rawatan dari pakar kesihatan yang bertauliah terlebih dahulu.




2 comments:

  1. Alhamdulillah, Salam musim. Ini adalah untuk memberitahukan Anda bahwa Alex Scofield Company, sebuah perusahaan pinjaman swasta multi-miliar telah membuka kesempatan keuangan untuk semua orang yang membutuhkan bantuan keuangan pada akhirnya ini musim tahun. kami memberikan pinjaman dari $ 10.000 sampai $ 500.000 dengan tingkat bunga 1% untuk individu, perusahaan dan perusahaan di bawah syarat dan kondisi yang jelas dan dimengerti. Hubungi kami hari ini di: alexscofield2852@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Copyright to Shahana Sharafaddin
Designed by UMIESUEstudio 2015